середа, 3 жовтня 2018 р.

Блог-порфоліо


Влітку 2015 року, перед роком своєї атестації, я вирішила створити блог. Для цього мені довелося переглядати різні блоги у мережі, дивитися навчальні відео і навіть читати журнал «Інформатика в школі» спецвипуск за темою «Можливості використання освітніх блогів». Досить важко було зрозуміти якої структури його створювати і тим паче пояснити для себе чому саме так. І я прийшла до висновку, що у блозі можна поєднати все: мої досягнення, власні розробки уроків, цікаві завдання та інтерактивні вправи для уроків та корисні посилання для себе та дітей.
Я дуже раділа, що досягла своєї мети і блог вийшов на славу. С тих пір я пропагандую створення блогів серед своїх колег. Але не всі бачать переваги його створення та використання, дуже часто запитують, що саме потрібно в ньому розміщувати.
В цьому році я знову повернулася до цих питань, проходячи дистанційний курс «Технології створення та супроводження персональних веб-ресурсів», який проводила Богданова Ольга. І зараз хочу поділитися з вами тими ідеями про які розповідала пані Ольга.

Приблизна структура власного блога-портфоліо може бути такою:


Чому потрібно створити блог-порфоліо:

1.  Всі здобутки вчителя розміщуються в блозі, і не потрібно вкінці року, або під час атестації все це пригадувати.
2. Блог можна використати, як підтвердження того, що вчитель заслуговує на підвищення кваліфікаційної категорії.
3.     Блог можна використовувати під час участі у різних професійних конкурсах.

Немає коментарів:

Дописати коментар